Reklamace a vrácení zboží
Poštou
Reklamované zboží lze zaslat poštou na adresu sídla v původním přepravním obalu nebo jiném obalu, které zajistí další nepoškození zboží. Do balíku nezapomeňte vložit vyplněný reklamační formulář. Bez něj nebude zboží přijato a bude odesláno zpět na adresu příjemce. Pokud bude vše v pořádku, tak zboží opravíme, vrátímé Vám peníze nebo dostanete slevu na další nákup. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů.
ADRESA PRO VRÁCENÍ POŠTOU
Jan Alexandr Kopřiva
Prácheňská 791
Kamenický Šenov
471 14
Reklamace rostlin
Kupující má povinnost vyzvednout zboží, které podléhá rychlé zkáze (živé rostliny), nejpozději do 2 dnů po přijetí zprávy o uložení zásilky od příslušného dopravce. Nedodrží-li kupující tuto povinnost, prodávající není povinen přijímat reklamace tohoto zboží.
Záruka na úspěšnost pěstování živých rostlin není poskytována!
Dojde-li k úhynu rostlin do 3 dnů ode dne doručení, z důvodů prokazatelně způsobených dodavatelem, má zákazník nárok na náhradu škody v podobě nové rostliny, nebo finančního vyrovnání.
Odstoupení od smlouvy v rámci lhůty do 14 dnů
Pokud Vám zboží nevyhovuje a neuběhlo 14 dní od obdržení zboží, tak máte právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. Zboží nesmí být poškozené a musí být vráceno z původním stavu. Pro vrácení využijte adresu výše a přiložte do balíku vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy.
Storno objednávky
Rozmysleli jste si nákup, ještě než bylo zboží odesláno? Nevadí, objednávka jde stále stornovat. Stačí napsat na email info@coasy.cz
Nezapomeňte uvést číslo objednávky a pokud byla objednávka zaplacena, tak i Vaše číslo účtu.
Máte dotaz? Napište nám na info@coasy.cz